Obaveštavamo Vas da je saglasno zakonu MGames odgovoran za nesaobraznost proizvoda ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda Vama ili trećem licu koje ste odredili kao primaoca pošiljke.
Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana isporuke proizvoda pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku isporuke proizvoda, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom proizvoda i prirodom određene nesaobraznosti.
MGames je dužan da isporuči proizvode koji su saobrazni ugovoru o kupoprodaji proizvoda.
MGames odgovara za nesaobraznosti isporučenih proizvoda ugovoru ako je ona postojala u momentu isporuke proizvoda Vama ili trećem licu koje ste odredili kao primaoca pošiljke, kao i u slučaju kad se nesaobraznost proizvoda pojavila posle isporuke, a potiče od uzroka koji je postojao pre isporuke.
MGames je odgovoran i za nesaobraznost nastalu zbog nepravilnog pakovanja.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana isporuke proizvoda, imate pravo da izaberete da li će se nesaobraznost otkloniti zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavite da raskidate ugovor. Ako se nesaobraznost pojavi po isteku roka od šest meseci od dana isporuke proizvoda, imate pravo da izaberete da li će Games da otkloni nesaobraznost proizvoda opravkom ili zamenom.
Ne možete da raskinete ugovor o kupoprodaji proizvoda ako je nesaobraznost proizvoda neznatna.
Sve troškove koji su neophodni da bi se proizvodi saobrazili ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi MGames.
MGames jemči da su svi proizvodi iz njegvovog asortimana originalne robne marke. MGames u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizlaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda.
U slučaju neizvršenja ove obaveze, MGames će izvršiti zamenu proizvoda novim ili će Vam vratiti novac.
Garantni rok počinje da teče danom prodaje proizvoda sa garancijom koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca. Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datim uputstvima za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.
U garanciju ne ulaze oštećenja prouzrokovana prilikom transporta nakon preuzimanja kupljenih proizvoda, oštećenja zbog nepravilne montaže ili održavanja, mehanička oštećenja nastala krivicom korisnika, oštećenja zbog varijacije napona električne mreže, udara groma i pratećih pojava.
Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost proizvoda koji preuzima, jer naknadne reklamacije po tom osnovu neće biti prihvaćene od strane Games-a.
Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija i načinu postupanja po primljenim reklamacijama.
Obaveštavamo Vas da reklamacije na proizvode kupljene preko Veb-sajta možete da izjavite u jednoj od naših prodavnica, elektronskim putem na email adresu: SELEZR@LIVE.COM ili preko broja telefona: 0644644919. Prilikom izjavljivanja reklamacije dužni ste da dostavite proizvode na koju se reklamacija odnosi, račun na uvid ili drugi dokaz o kupovini tih proizvoda (kopija računa, slip i sl.), kao i garantni list ukoliko je reč o proizvodima sa garancijom.
Prilikom dostavljanja proizvoda niste dužni da dostavite ambalažu.
Po prijemu reklamacije izdaćemo Vam pismenu potvrdu ili ćemo Vas elektronskim putem obavestiti da potvrđujemo da smo primili Vašu reklamaciju, odnosno saopštićemo Vam broj pod kojim je onazavedena u evidenciji primljenih reklamacija.
Najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pismenim ili elektronskim putem odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju. Odgovor će sadržati odluku da li prihvatamo reklamaciju, izjašnjenje o Vašem zahtevu i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 30 dana od dana podnošenja reklamacije.